L'estrattu d'Angelica sinensis hè estrattu da e radiche di a pianta Angelica sinensis, una medicina erboristica tradiziunale cinese. Hè stata aduprata per una varietà di scopi in a medicina tradiziunale per seculi.
Salute di e donne:L'estrattu d'Angelica sinensis hè spessu adupratu per sustene a salute riproduttiva femminile. Si crede chì regula i livelli ormonali, allevia u dolore menstruale è prumove un ciclu menstruale sanu. Alcune donne l'utilizanu ancu per alleviare i sintomi di a menopausa.
Migliora a Circulazione di u Sangue:Questu estrattu hè cunnisciutu per u so putenziale per migliurà a circulazione di u sangue. Pò aiutà à migliurà u flussu di sangue, riduce i coaguli di sangue è prumove a salute cardiovascolare.
Effetti antiinflamatoriL'estrattu d'Angelicae cuntene certi cumposti chì sò stati scuperti per avè proprietà antiinflamatorie. Pò aiutà à riduce l'inflammazione è à alleviare i sintomi di e malatie infiammatorie.
Supporta u sistema immunitariu:Si crede chì l'estrattu d'Angelica sinensis hà proprietà chì rinfurzanu u sistema immunitariu. Migliora a funzione di u sistema immunitariu è cumbatte l'infezioni è e malatie.
Attività antioxidante:L'estrattu d'Angelica sinensis hè riccu in antioxidanti, chì ponu aiutà à neutralizà i radicali liberi dannosi in u corpu è à prevene u stress ossidativu.
L'estrattu d'angelica vene in una varietà di forme, cumprese capsule, polveri è tinture. Hè impurtante nutà chì, cum'è cù qualsiasi supplementu à base di erbe, hè megliu cunsultà un prufessiunale medicu prima di utilizà l'estrattu d'angelica, soprattuttu s'è vo avete qualchì prublema di salute preesistente o pigliate medicazione. Ùn hè micca cunsigliatu per l'usu da e donne incinte o chì allattanu senza supervisione medica.