A pirrolochinolina chinone, chjamata PQQ, hè un novu gruppu prosteticu cù funzioni fisiologiche simili à e vitamine. Si trova largamente in procarioti, piante è mammiferi, cum'è a soia fermentata o u natto, i peperoni verdi, i kiwi, u prezzemolo, u tè, a papaia, i spinaci, u sedanu, u latte maternu, ecc.
In l'ultimi anni, u PQQ hè diventatu unu di i nutrienti "stella" chì anu attiratu una larga attenzione. In u 2022 è u 2023, u mo paese hà appruvatu u PQQ pruduttu per sintesi è fermentazione cum'è nova materia prima alimentaria.
E funzioni biologiche di PQQ sò principalmente cuncintrate in dui aspetti. Prima, pò sustene a crescita è u sviluppu di i mitocondri è stimulà a rapida crescita di e cellule umane; secondu, hà bone proprietà antioxidanti, chì ponu aiutà à eliminà i radicali liberi è riduce i danni cellulari. Queste duie funzioni u facenu ghjucà un rolu putente in a salute di u cervellu, a salute cardiovascolare, a salute metabolica è altri aspetti. Siccomu u corpu umanu ùn pò micca sintetizà PQQ da per ellu, hà bisognu di esse supplementatu per mezu di supplementi dietetichi.
In ferraghju 2023, i circadori giapponesi anu publicatu un articulu di ricerca intitulatu "U sale disodicu di pirrolochinolina chinone migliora a funzione cerebrale in i ghjovani è in l'anziani" in a rivista "Food & Function", introducendu a cunniscenza di PQQ nantu à i ghjovani è l'anziani in Giappone. Risultati di ricerca migliorati.
Stu studiu era un studiu cuntrullatu aleatoriu placebo in doppiu cieco chì includeva 62 omi giapponesi sani di età trà 20 è 65 anni, cù punteggi Mini-Mental State Scale ≥ 24, chì anu mantinutu u so stile di vita originale durante u periodu di studiu. Pubblicu femminile. I sughjetti di ricerca sò stati divisi à casu in un gruppu d'interventu è un gruppu di cuntrollu placebo, è anu ricevutu per via orale capsule di PQQ (20 mg/d) o placebo ogni ghjornu per 12 settimane. Un sistema di test in linea sviluppatu da una sucietà hè statu utilizatu per l'identificazione à e settimane 0/8/12. U test cognitivu valuta e seguenti 15 funzioni cerebrali.
I risultati anu dimustratu chì, paragunatu à u gruppu di cuntrollu placebo, dopu à 12 settimane di assunzione di PQQ, i punteggi di memoria cumposta è di memoria verbale di tutti i gruppi è di u gruppu di l'anziani sò aumentati; dopu à 8 settimane di assunzione di PQQ, a flessibilità cognitiva, a velocità di trasfurmazione è u punteggiu di velocità d'esecuzione di u gruppu ghjovanu sò aumentati.
In marzu 2023, a rivista internaziunale Food & Function hà publicatu un articulu di ricerca intitulatu "U sale disodicu di pirrolochinolina chinone migliora a funzione cerebrale in i ghjovani è in l'adulti più anziani". Stu studiu hà investigatu l'impattu di PQQ nantu à a funzione cognitiva di l'adulti di età trà 20 è 65 anni, allargendu a pupulazione di studiu di PQQ da l'anziani à i ghjovani. U studiu hà dimustratu chì PQQ pò migliurà a funzione cognitiva di e persone di tutte l'età.
A ricerca hà scupertu chì u PQQ, cum'è alimentu funzionale, pò migliurà a funzione cerebrale à ogni età, è si prevede chì allargherà l'usu di u PQQ cum'è alimentu funzionale da l'anziani à e persone di tutte l'età.
In maghju 2023, Cell Death Dis hà publicatu un articulu di ricerca intitulatu L'obesità impedisce a mitofagia dipendente da a cardiolipina è a capacità terapeutica di trasferimentu mitocondriale intercellulare di e cellule staminali mesenchimali. Stu studiu hà scupertu u PQQ esaminendu se a capacità di donazione mitocondriale intercellulare di i sughjetti obesi (persone cun disordini metabolichi) è l'effettu terapeuticu di e cellule staminali mesenchimali (MSC) sò compromessi, è se a terapia mirata à i mitocondri pò inverteli. A modulazione restaura a salute mitocondriale per mitigà a mitofagia compromessa.
Questu studiu furnisce a prima comprensione moleculare cumpleta di a mitofagia alterata in e cellule staminali mesenchimali derivate da l'obesità è dimostra chì a salute mitocondriale pò esse restaurata per mezu di a regulazione PQQ per mitigà a mitofagia alterata.
In maghju 2023, un articulu di rivista intitulatu "Pirroloquinolina-chinone per riduce l'accumulazione di grassu è migliurà a progressione di l'obesità" hè statu publicatu in a rivista Front Mol Biosci, chì hà riassuntu 5 studii animali è 2 studii cellulari.
I risultati mostranu chì u PQQ pò riduce u grassu corpurale, in particulare l'accumulazione di grassu viscerale è epaticu, impedendu cusì l'obesità dietetica. Da un'analisi di principiu, u PQQ inibisce principalmente a lipogenesi è riduce l'accumulazione di grassu migliorandu a funzione mitocondriale è prumovendu u metabolismu lipidicu.
In settembre 2023, Aging Cell hà publicatu in linea un articulu di ricerca intitulatu "A pirroloquinolina chinona allevia l'osteoporosi naturale legata à l'invecchiamento tramite una nuova risposta al stress mediata dall'asse MCM3-Keap1-Nrf2 e una sovraespressione di Fbn1". U studiu, per mezu di esperimenti nantu à i topi, hà scupertu chì i supplementi dietetichi di PQQ ponu prevene l'osteoporosi causata da l'invecchiamento naturale. U mecanismu sottostante di a putente capacità antioxidante di PQQ furnisce una basa sperimentale per l'usu di PQQ cum'è supplementu dieteticu per a prevenzione di l'osteoporosi legata à l'età.
Stu studiu palesa u rolu efficace è u novu mecanismu di PQQ in a prevenzione è u trattamentu di l'osteoporosi senile, è prova chì PQQ pò esse adupratu cum'è un supplementu dieteticu sicuru è efficace per prevene è trattà l'osteoporosi senile. À u listessu tempu, hè statu rivelatu chì PQQ attiva u signale MCM3-Keap1-Nrf2 in l'osteoblasti, aumenta trascrizionalmente l'espressione di i geni antioxidanti è di i geni Fbn1, inibisce u stress ossidativu è u riassorbimentu osseu di l'osteoclasti, è prumove a furmazione ossea di l'osteoblasti, impedendu cusì l'invecchiamentu. rolu in l'occorrenza di l'osteoporosi sessuale.
In settembre 2023, a rivista Acta Neuropathol Commun hà publicatu un studiu di esperti di oftalmologia pertinenti è studiosi di l'Ospedale Oculare di u Karolinska Institutet in Stoccolma, Svezia, una famosa scola di medicina europea, è ancu di u Royal Victoria Eye and Ear Hospital in Australia, è di u Dipartimentu di Biologia di l'Università di Pisa in Italia. Hè intitulatu "A pirrolochinolina chinone guida a sintesi di ATP in vitro è in vivo è furnisce neuroprotezione di e cellule ganglionari retiniche". A ricerca hà dimustratu chì a PQQ hà un effettu protettivu nantu à e cellule ganglionari retiniche (RGC) è hà un grande putenziale cum'è novu agente neuroprotettore per resistere à l'apoptosi di e cellule ganglionari retiniche.
I risultati sustenenu u rolu putenziale di PQQ cum'è un novu agente neuroprotettivu visuale chì pò migliurà a resilienza di e cellule ganglionari retiniche riducendu à tempu u risicu di pussibuli effetti secundarii. À u listessu tempu, i circadori credenu chì supplementà PQQ hè una opzione efficace per mantene a salute di l'ochji.
In dicembre 2023, una squadra di ricerca di l'Ospedale di u Decimu Populu di Shanghai di a Scola di Medicina di l'Università Tongji hà publicatu un articulu intitulatu "U rolu potenziale di a pirrolochinolina chinone per regulà a funzione tiroidea è a cumposizione di a microbiota intestinale di a malattia di Graves in i topi" in a rivista Pol J Microbiol. In questu articulu, i circadori anu utilizatu un mudellu di topo per dimustrà chì a supplementazione di PQQ pò regulà a flora intestinale, alleviare i danni intestinali è migliurà a funzione tiroidea.
U studiu hà trovu l'effetti di a supplementazione PQQ nantu à i topi GD è a so flora intestinale:
01 Dopu a supplementazione di PQQ, u TSHR è u T4 sierichi di i topi GD sò stati ridutti, è a dimensione di a glàndula tiroidea hè stata significativamente ridutta.
02 PQQ riduce l'inflammazione è u stress ossidativu, è riduce i danni epiteliali di l'intestinu chjucu.
03 PQQ hà un effettu significativu nantu à u ristabilimentu di a diversità è di a cumpusizione di a microbiota.
04 In paragone cù u gruppu GD, u trattamentu PQQ pò riduce l'abbundanza di Lactobacilli in i topi (questa hè una terapia potenziale per u prucessu GD).
In riassuntu, a supplementazione di PQQ pò regulà a funzione tiroidea, riduce i danni à a tiroide è riduce l'inflammazione è u stress ossidativu, alleviendu cusì i danni epiteliali di l'intestinu chjucu. È u PQQ pò ancu restaurà a diversità di a flora intestinale.
In più di i studii sopra menzionati chì dimostranu u rolu chjave è u putenziale illimitatu di PQQ cum'è supplementu dieteticu per migliurà a salute umana, i studii precedenti anu ancu cuntinuatu à cunfirmà e funzioni putenti di PQQ.
In uttrovi 2022, un articulu di ricerca intitulatu "A pirrolochinolina chinone (PQQ) migliora l'ipertensione pulmonare regulendu e funzioni mitocondriali è metaboliche" hè statu publicatu in a rivista Pulmonary Pharmacology & Therapeutics, cù l'obiettivu di esplorà u rolu di PQQ in u miglioramentu di l'ipertensione pulmonare.
I risultati mostranu chì u PQQ pò alleviare l'anomalie mitocondriali è l'anomalie metaboliche in e cellule musculari lisce di l'arteria pulmonare è ritardà a progressione di l'ipertensione pulmonare in i ratti; dunque, u PQQ pò esse adupratu cum'è un agente terapeuticu potenziale per migliurà l'ipertensione pulmonare.
In ghjennaghju 2020, un articulu di ricerca intitulatu Pyrroloquinoline chinone ritarda l'infiammazione indotta da TNF-α attraversu e vie di segnalazione p16/p21 è Jagged1 publicatu in Clin Exp Pharmacol Physiol hà verificatu direttamente l'effettu antietà di PQQ in e cellule umane. , i risultati mostranu chì PQQ ritarda l'invecchiamento di e cellule umane è pò allargà a durata di vita.
I circadori anu scupertu chì u PQQ pò ritardà l'invecchiamentu di e cellule umane, è anu verificatu sta cunclusione per mezu di i risultati d'espressione di parechji biomarcatori cum'è p21, p16 è Jagged1. Si suggerisce chì u PQQ pò migliurà a salute generale di a pupulazione è allargà a durata di vita.
In marzu 2022, un articulu di ricerca intitulatu "PQQ Dietary Supplementation Prevents Alkylating Agent-Induced Ovarian Dysfunction in Mice" hè statu publicatu in a rivista Front Endocrinol, cù l'obiettivu di studià se i supplementi dietetichi PQQ pruteghjenu contr'à a disfunzione ovariana indotta da agenti alchilanti.
I risultati anu dimustratu chì a supplementazione di PQQ hà aumentatu u pesu è a dimensione di l'ovarii, hà restauratu parzialmente u ciclu estru dannighjatu è hà impeditu a perdita di folliculi in i topi trattati cù agenti alchilanti. Inoltre, a supplementazione di PQQ hà aumentatu significativamente u tassu di gravidanza è a dimensione di a littera per partu in i topi trattati cù agenti alchilanti. Quessi risultati mettenu in risaltu u putenziale d'interventu di a supplementazione di PQQ in a disfunzione ovariana indotta da agenti alchilanti.
Cunclusione
Infatti, cum'è un novu supplementu dieteticu, PQQ hè statu ricunnisciutu per i so effetti pusitivi nantu à a nutrizione è a salute. Per via di e so funzioni putenti, l'alta sicurezza è a bona stabilità, hà ampie prospettive di sviluppu in u campu di l'alimenti funziunali.
In l'ultimi anni, cù l'approfondimentu di a cunniscenza, PQQ hà ottenutu a certificazione d'efficacia più cumpleta è hè largamente adupratu cum'è supplementu dieteticu o alimentu in i Stati Uniti, in Europa è in altri paesi è regioni. Mentre a cuscenza di i cunsumatori naziunali cuntinueghja à approfondisce, si crede chì PQQ, cum'è novu ingrediente alimentariu, creerà un novu mondu in u mercatu domesticu.
1.TAMAKOSHI M, SUZUKI T, NISHIHARA E, et al. U sale disodicu di pirrolochinolina chinone migliora a funzione cerebrale in i ghjovani è in l'adulti anziani [J]. Food & Function, 2023, 14(5): 2496-501.doi: 10.1039/d2fo01515c.2. Masanori Tamakoshi, Tomomi Suzuki, Eiichiro Nishihara, et al. U sale disodicu di pirrolochinolina chinone migliora a funzione cerebrale in i ghjovani è in l'adulti anziani. Randomized Controlled Trial Food Funct. 2023 6 marzu;14(5):2496-2501. PMID: 36807425.3. Shakti Sagar, Md Imam Faizan, Nisha Chaudhary, et al. L'obesità altera a mitofagia dipendente da a cardiolipina è a capacità terapeutica di trasferimentu mitocondriale intercellulare di e cellule staminali mesenchimali. Cell Death Dis. 13 di maghju 2023;14(5):324. doi: 10.1038/s41419-023-05810-3. PMID: 37173333.4. Nur Syafiqah Mohamad Ishak, Kazuto Ikemoto. Pirrolochinolina-chinone per riduce l'accumulazione di grassu è migliurà a progressione di l'obesità. FrontMolBiosci.5 di maghju 2023:10:1200025. doi: 10.3389/fmolb.2023.1200025. PMID: 37214340.5.Jie Li, Jing Zhang, Qi Xue, et al. A pirrolochinolina chinone allevia l'osteoporosi naturale ligata à l'invecchiamento per mezu di una nova risposta à u stress mediata da l'asse MCM3-Keap1-Nrf2 è di una sovraespressione di Fbn1. Aging Cell. 2023 Set;22(9):e13912. doi: 10.1111/acel.13912. Epub 2023 Ghjugnu 26. PMID: 37365714.6. Alessio Canovai, James R Tribble, Melissa Jöe. et. al. A pirrolochinolina chinone guida a sintesi di l'ATP in vitro è in vivo è furnisce neuroprotezione di e cellule ganglionari retiniche. Acta Neuropathol Commun. 2023 Set 8;11(1):146. doi: 10.1186/s40478-023-01642-6. PMID: 37684640.7. Xiaoyan Liu, Wen Jiang, Ganghua Lu, et al. U rolu putenziale di a pirrolochinolina chinone per regulà a funzione tiroidea è a cumpusizione di a microbiota intestinale di a malatia di Graves in i topi. Pol J Microbiol. 2023 Dic 16;72(4):443-460. doi: 10.33073/pjm-2023-042. eCollection 2023 Dic 1. PMID: 38095308.8. Shafiq, Mohammad et al. "A pirrolochinolina chinone (PQQ) migliora l'ipertensione pulmonare regulendu e funzioni mitocondriali è metaboliche". Farmacologia è terapia pulmonare vol. 76 (2022): 102156. doi:10.1016/j.pupt.2022.1021569. Ying Gao, Teru Kamogashira, Chisato Fujimoto. et al. A pirrolochinolina chinone ritarda l'infiammazione indotta da TNF-α attraversu e vie di segnalazione p16/p21 è Jagged1. Clin Exp Pharmacol Physiol. Ghjennaghju 2020;47(1):102-110. doi: 10.1111/1440-1681.13176. PMID: 31520547.10.Dai, Xiuliang et al. "A supplementazione dietetica PQQ impedisce a disfunzione ovarica indotta da agenti alchilanti in i topi". Frontiers in endocrinology vol. 13 781404. 7 marzu 2022, doi:10.3389/fendo.2022.781404