L'estrattu di Senna hè un estrattu d'erbe ottenutu da a foglia di Senna (cunnisciuta ancu cum'è foglia di Bombyx). Hà qualchi roli è applicazioni specifichi in a medicina tradiziunale:
Riscaldante è lassativu: L'estrattu di Senna hè largamente adupratu per trattà a stitichezza. Contene una grande quantità di cumposti antrachinonici, chì ponu stimulà l'intestini in u corpu, aumentà a peristalsi intestinale, prumove a defecazione, alleviendu cusì i prublemi di stitichezza.
Perdita di pesu è gestione di u pesu: Per via di i so effetti lassativi, l'estrattu di senna hè qualchì volta adupratu per aiutà a perdita di pesu. Pò aumentà l'escrezione fecale è riduce l'assorbimentu di nutrienti in u trattu digestivu.
Diminuisce i lipidi in u sangue: Certi studii mostranu chì l'estrattu di senna pò riduce i livelli di lipidi in u sangue, in particulare i livelli di colesterolu lipoproteinicu à bassa densità (LDL-C). Questu pò aiutà à riduce u risicu di malatie cardiovascolari.
Effetti antiinflamatori: Si pensa ancu chì l'estrattu di Senna hà qualchì effettu antiinflamatori. Riduce l'inflammazione è u dolore.
Altri usi medichi: L'estrattu di Senna hè ancu adupratu per trattà infezioni parassitarie intestinali, perdita di appetitu è indigestione.
Ci vole à nutà chì l'estrattu di foglia di senna hà un forte effettu lassativu, dunque a dosa deve esse aduprata cù cura per evità un usu eccessivu o un usu cuntinuu à longu andà per evità prublemi cum'è a diarrea è u discomfort intestinale. À u listessu tempu, e donne incinte, e donne chì allattanu è i pazienti cun malatie intestinali devenu aduprà sottu a guida di prufessiunali medichi.