Echinacea hè una pianta nativa di l'America di u Nordu chì era tradiziunale aduprata in certi pratichi medicinali nativi americani per a guariscenza di ferite.L'echinacea hè stata recentemente promossa per i so benefici di rinfurzà l'immunità.
L'evidenza limitata suggerisce chì l'echinacea puderia offre benefizii à cortu termine, ma ùn deve micca esse pigliatu ogni ghjornu.
Quandu si sente un friddu chì vene, pudete ghjunghjeechinaceasupplementi per piantà i sniffles. Certi evidenza suggerenu chì l'echinacea puderia aiutà à riduce l'effetti di l'infizzioni di e vie respiratorie superiori, ma i risultati sò limitati.1
Echinaceao coneflower purpura, hè una pianta tradiziunale usata in certi pratichi medicinali nativi americani per a guariscenza di ferite. Echinacea purpurea è Echinacea angustifolia sò duie di e variità più cumuni usate oghje in a medicina naturale per u sustegnu immune.
Supplementi chì vantanu benefici di rinfurzà l'immunità sò dispunibuli cum'è tè, tinture è gummies. Ma ùn deve esse pigliatu ogni ghjornu, secondu Debra G. Bell, MD, un medico di famiglia di medicina integrativa è co-direttore di l'educazione in u Osher Center for Integrative Health in UW Medicine in Seattle.
"In generale, l'echinacea deve esse aduprata à u primu signu di sintomi o esposizione à a malatia o per a prevenzione quandu in un ambiente di alta esposizione", Bell hà dettu à Verywell in un email.
Varietà di Echinacea
Ci sò nove spezie diverse di e piante di echinacea, ma solu trè sò comunmente usati in a medicina botanica - Echinacea purpurea, Echinacea angustifolia è Echinacea pallida.2 Supplementi ponu cuntene una o parechje varietà, ma questu ùn hè micca sempre listatu nantu à l'etichetta di u pruduttu.
Hè pussibule per i zitelli di sviluppà una rash o avè una reazione allergica dopu avè pigliatu echinacea.3 Ma i supplementi di echinacea sò generalmente sicuri per l'usu di cortu termini, secondu Sunshine Weeks, ND, un prufissore assistente in u dipartimentu di medicina botanica in Bastyr University California. . Ella ricumanda di parlà cun un prestatore di salute per determinà a megliu dosa è l'opzione prima di inizià i supplementi.
"Duvete piglià Echinacea?
Alcune ricerche sustene l'usu di cortu termine di echinacea dopu l'esposizione per prevene un friddu cumuni. 5 Ancu s'ellu hè necessariu più ricerca, l'usu di cortu termine pare sicuru per a maiò parte di l'adulti, cusì puderia esse usatu senza troppu risicu.
"Hè di solitu ben tolleratu, ma alcuni ponu sperimentà disturbi gastrointestinali, mal di testa, o vertigini", disse Bell.
EchinaceaProvoca ancu una sensazione di tingling in a lingua chì hè normale è di solitu dura solu uni pochi di minuti.
Certi pirsuni avissiru evitari l'echinacea secondu Bell. Ùn hè cunsigliatu per e persone cù una cundizione autoimmune o persone sottumessu à quimioterapia, postu chì l'echinacea pò interferiscenu cù certi agenti di quimioterapia.
Se decide di piglià l'echinacea, Bell hà cunsigliatu supplementi perchè i tè ùn sò micca abbastanza potenti per offre benefici medicinali sustanziali.
"A dosa varierà secondu u pruduttu.In generale,echinaceain forma di estratto di pianta intera, radica o cumminata radicali è parti aeree hè più efficace ", disse Bell.
Cuntattu: SerenaZhao
WhatsApp& WeCcappellu : + 86-18009288101
E-mail:export3@xarainbow.com
Tempu di posta: 06-Jan-2025