banner_di_pagina

nutizie

Chì facemu in a vechja festa tradiziunale di e Barche di Dragoni

U Festival di e Barche di Dragone hè u 10 di ghjugnu, u quintu ghjornu di u quintu mese lunare (chjamatu Duan Wu). Avemu 3 ghjorni da l'8 di ghjugnu à u 10 di ghjugnu per celebrà a festa!

 

Chì facemu in a festa tradiziunale ?

U Festival di e Barche di Dragone hè unu di i festivali tradiziunali chinesi è unu di i festivali folcloristici chinesi più impurtanti.

U Festival di e Barche di Dragone, cunnisciutu ancu cum'è u Festival di e Barche di Dragone, hè una festa tradiziunale cinese celebrata u quintu ghjornu di u quintu mese lunare. A festa hè famosa per e so corse di barche di dragone, in quale e squadre di canottaggio si sfidanu nantu à barche strette decorate cù dragoni.

corsa di barche drago

In più di e corse di barche dragone, a ghjente celebra a festa per mezu di una varietà di altre attività è tradizioni. Queste ponu include manghjà alimenti tradiziunali cum'è zongzi (gnocchi di risu avvolti in foglie di bambù), beie vinu realgar è appiccà sacchetti per alluntanà i spiriti maligni.

zongzi

A festa hè ancu un ghjornu quandu a famiglia è l'amichi si riuniscenu per celebrà è commemorà l'anticu pueta è ministru Qu Yuan, chì si dice chì si sia suicidatu affucendu si in u fiume Miluo per prutestà contr'à a corruzzione di u guvernu. Si dice chì a corsa di e barche dragone hè nata da l'attività di salvezza di u corpu di Qu Yuan da u fiume.

In generale, u Festival di e Barche di Dragone hè un tempu per chì a ghjente si riunisca, prufitti di attività tradiziunali è celebri a cultura è u patrimoniu cinese.

Chì sò e pratiche di a medicina tradiziunale cinese ligate à u Festival di e Barche Dragone ?

L'artemisia ùn hà micca solu un significatu particulare durante u Festival di e Barche di Dragone, ma hà ancu applicazioni impurtanti in a medicina tradiziunale cinese. Questu articulu presenterà alcune applicazioni medicinali relative à u Festival di e Barche di Dragone, è ancu l'efficacia è l'usi di sti materiali medicinali in a medicina tradiziunale cinese.

艾草

Prima, presentemu l'assenzio. L'artemisia, cunnisciuta ancu cum'è foglia d'artemisia, hè una medicina erboristica cinese cumuna cù una natura è un sapore pungente, amaru è caldu, è appartene à i meridiani di u fegatu, di a milza è di i reni. L'artemisia hè largamente aduprata in a medicina tradiziunale cinese, principalmente per repellere l'insetti, riscaldà a menstruazione è disperse u fretu, fermà u sanguinamentu è eliminà l'umidità. À u Festival di e Barche di u Dragone, a ghjente appendenu l'artemisia à e so porte, chì si crede chì alluntana i spiriti maligni, alluntana l'epidemie è mantene e so famiglie sane è sicure. In a medicina tradiziunale cinese, l'artemisia hè ancu cumunemente aduprata per trattà l'artralgia da fretu è umidità, a menstruazione irregulare, a stasi di sangue postpartum è altre malatie.

In più di l'artemisia, u Festival di e Barche di u Dragone hè ancu strettamente ligatu à certi altri materiali medicinali. Per esempiu, u calamus hè una medicina erboristica cinese cumuna cù una natura è un sapore pungente, amaru è caldu, è appartene à i meridiani di u fegatu è di a milza. U ghjornu di u Festival di e Barche di u Dragone, a ghjente imballeghja i ravioli di risu cù foglie di calamus, chì si dice chì alluntananu i spiriti maligni, alluntananu l'epidemie è aumentanu l'appetitu. In a medicina tradiziunale cinese, u calamus hè principalmente adupratu per calmà u fegatu è regulà u qi, dispellà u ventu è l'umidità, è stimulà a mente. Hè spessu adupratu per trattà u mal di testa, i vertigini, l'epilessia è altre malatie.

Inoltre, u Festival di e Barche di u Dragone hè ancu strettamente ligatu à a cannella, a poria, u dendrobium è altri materiali medicinali. A cannella hè una medicina erboristica cinese cumuna cù una natura è un sapore pungente è caldu, è hè rispunsevule di i meridiani di u core, di i reni è di a vescica. À u Festival di e Barche di u Dragone, a ghjente cucina gnocchi di risu cù cannella, chì si dice chì alluntana u fretu, riscalda u stomacu è aumenta l'appetitu. In a medicina tradiziunale cinese, a cannella hè aduprata principalmente per riscaldà i meridiani, dispellà u fretu, espulsà u ventu è l'umidità, regulà u qi è alleviare u dolore, ecc. Hè spessu aduprata per trattà a paralisi da u fretu, u dolore addominale, u dolore lombare è altre malatie. Poria cocos hè una medicina erboristica cinese cumuna cù una natura è un sapore dolce, ligeru è pianu, è hè diretta à i meridiani di u core, di a milza è di i reni. U ghjornu di u Festival di e Barche di u Dragone, a ghjente cucina gnocchi di risu cù Poria cocos, chì si dice chì rinforza a milza è u stomacu è aumenta l'appetitu. In a medicina tradiziunale cinese, Poria cocos hè principalmente aduprata per esse diuretica è umidificata, rinfurzà a milza è u stomacu, calmà i nervi è induce u sonnu, ecc. Hè spessu aduprata per trattà l'edema, a perdita d'appetitu, l'insomnia è altre malatie. U dendrobium hè una medicina erboristica cinese cumuna cù una natura è un sapore dolce è frescu, è appartene à i meridiani di i pulmoni è di u stomacu. À u Festival di e Barche di u Dragone, a ghjente cucina ravioli di risu cù dendrobium, chì si dice chì elimina u calore è idratà i pulmoni è aumenta l'appetitu. In a medicina tradiziunale cinese, u dendrobium hè principalmente aduprata per nutrisce u yin è elimina u calore, umidificà i pulmoni è alleviare a tosse, benefiziu u stomacu è prumove a pruduzzione di fluidi, ecc. Hè spessu aduprata per trattà a tosse per via di u calore pulmonariu, a bocca secca è a sete, l'indigestione è altre malatie.

In generale, u Festival di e Barche di u Dragone hè strettamente ligatu à parechji materiali medicinali. A ghjente userà certi materiali medicinali per cucinà ravioli di risu à u Festival di e Barche di u Dragone. Si dice chì ponu alluntanà i spiriti maligni, evità l'epidemie è aumentà l'appetitu. Sti materiali medicinali anu ancu applicazioni impurtanti in a medicina tradiziunale cinese è anu un riccu valore medicinale. Spergu chì tutti possinu gode di deliziosi ravioli di risu à u Festival di e Barche di u Dragone è amparà di più nantu à i materiali medicinali, affinchì pudemu eredità è purtà avanti inseme a cultura tradiziunale cinese.

 


Data di publicazione: 07 di ghjugnu 2024

Richiesta per a lista di prezzi

Per dumande nantu à i nostri prudutti o a lista di prezzi, lasciate u vostru email è vi cuntatteremu in 24 ore.
dumanda avà