【NOME】:Diosmina
【SINONIMI】:BAROSMIN
【SPEC.】:EP5 EP6
【METODU DI TEST】: HPLC
【FONTE PLANTA】:citrus aurantium l.
【N° CAS】:520-27-4
【FORMULA MOLECOLARE & MASSA MOLECOLARE】:C28H32O15 608.54
【FORMULA DI STRUTTURA】
【FARMACOLOGIA】:Trattamentu di i sintomi assuciati à l'insufficienza linfatica venosa (gambe pesanti, dolore, discomfort, indolenzimento a mattina presto) - u trattamentu di l'attaccu acutu di emorroidi nantu à una varietà di sintomi. Cù effetti simili à a vitamina P, pò riduce a fragilità vasculare è a permeabilità anormale, ma ancu per u cuntrollu di u trattamentu adiuvante di l'ipertensione è di l'arteriosclerosi, per u trattamentu di a fragilità capillare era megliu cà a rutina, l'esperidina è più forte, è hà caratteristiche di bassa tossicità. Di u sistema venoso per ghjucà u so rolu attivu in: - riduce a distensibilità venosa è a zona di stasi venosa. - In u sistema microcirculatorio, in modu chì a nurmalizazione di a permeabilità di a parete capillare è aumenta a so resistenza.
【ANALISI CHIMICA】
ARTICOLI | RISULTATI |
Saggio (HPLC), sustanza anidra (2.2.29) | 90%--102% |
Solventi Residui (2.4.24) -Metanolu -Etanolu -Piridina | ≤3000ppm ≤0.5% ≤200ppm |
Iodiu (2.2.36) è (2.5.10) : Sustanze correlate (HPLC) (2..2.29) Impurità A: acetoisovanillone Impurità B: esperidina Impurità C: isoroifina Impurità E: linarina Impurità F: diosmitina Altre impurità Totale altre impurità è impurità A Totale impurità Metalli pesanti (2.4.8) Acqua (2.5.12) Cenere solfatata (2.4.14) | ≤0,1% ≤1,0% ≤5,0% ≤3,0% ≤3,0% ≤3,0% ≤1,0% ≤1,0% ≤10,0% 20 ppm ≤6,0% ≤0,2% |
【PACCHETTU】:Imballatu in tamburi di carta è dui sacchetti di plastica dentru. NW: 25 kg.
【CONSERVAZIONE】:Conservà in un locu frescu, asciuttu è bughju, evite e temperature elevate.
【DURA DI CONSERVAZIONE】:24 mesi
【APPLICAZIONE】: A diosmina hè un cumpostu flavonoide naturale chì hè principalmente adupratu per e so proprietà mediche. A so applicazione principale hè in u trattamentu di disordini venosi cum'è l'insufficienza venosa cronica (IVC) è l'emorroidi. A diosmina aiuta à migliurà u flussu di sangue è à riduce l'inflammazione, alleviendu cusì i sintomi assuciati à queste cundizioni cum'è u dolore, u gonfiore è u pruritu.
Inoltre, a diosmina hà dimustratu effetti terapeutici potenziali in altre zone cum'è: Linfedema: A diosmina hè stata aduprata per riduce u gonfiore è migliurà i sintomi in i pazienti cun linfedema, una cundizione carattarizata da l'accumulazione di fluidu linfaticu in i tessuti.
Vene varicose: Per via di a so capacità di rinfurzà i muri di i vasi sanguigni è di migliurà a circulazione, a diosmina hè qualchì volta aduprata in u trattamentu di e vene varicose.
Effetti antiinflamatori è antioxidanti: Hè statu trovu chì a Diosmina pussede proprietà antiinflamatorie è antioxidanti, chì ponu avè benefici potenziali in cundizioni assuciate à inflammazione eccessiva è stress ossidativu.
Salute di a pelle: L'applicazione topica di diosmina hà mostratu risultati promettenti in u trattamentu di diversi disordini di a pelle cum'è a rosacea è a cellulite. Hè impurtante nutà chì l'usu di diosmina deve esse sottu a supervisione è a raccomandazione di un prufessiunale sanitariu, postu chì i dosaggi è l'amministrazione ponu varià secondu a cundizione specifica trattata.