L'estrattu d'agliu hà una varietà d'effetti è applicazioni.
Effettu antibattericu:L'estrattu d'agliu hè riccu di cumposti chì cuntenenu zolfu, cum'è l'allicina è u sulfuru, chì hà effetti antibatterichi à largu spettru è pò esse adupratu per prevene è trattà una varietà di malatie infettive, cumprese infezioni di e vie respiratorie, infezioni di e vie digestive, infezioni di e vie urinarie, ecc.
Effettu antioxidante:L'estrattu d'agliu hè riccu di sustanzi antioxidanti, cum'è u sulfuru, e vitamine C è E, ecc., chì ponu eliminà i radicali liberi, riduce i danni causati da u stress ossidativu à u corpu, è aiutà à prevene è ritardà l'invecchiamentu, e malatie cardiovascolari è cerebrovasculari. L'apparizione di malatie è cancru.
Effettu di riduzione di a pressione sanguigna:L'estrattu d'agliu pò dilatà i vasi sanguigni, prumove a circulazione sanguigna, riduce a tensione di i vasi sanguigni, riducendu cusì a pressione sanguigna, in particulare per e persone cun pressione alta.
Effettu di rinfurzamentu di l'immunità:L'estrattu d'agliu pò migliurà a funzione immune di u corpu, aumentà l'attività di i linfociti, prumove a pruduzzione è a secrezione di cellule immune, rinfurzà a resistenza di u corpu à i microorganismi patogeni è migliurà a resistenza à e malatie.
L'estrattu d'agliu pò esse adupratu in a vita quotidiana è in a medicina in parechji modi:
Cundimentu alimentariu:L'estrattu d'agliu hà un gustu piccante particulare è un aroma unicu, dunque hè spessu adupratu in i condimenti alimentari, cum'è l'agliu tritu, l'agliu tritu, a polvere d'agliu, ecc., Per aghjunghje aroma è gustu à l'alimentu.
Preparazioni farmaceutiche:L'estrattu d'agliu hè largamente adupratu in a pruduzzione di medicina tradiziunale cinese è di prudutti sanitari, cum'è capsule molli d'agliu, pillule d'agliu chì facenu cascà l'agliu, ecc., per u trattamentu di malatie cumuni cum'è raffreddori, tosse è indigestione.
Medicamenti topichi:L'estrattu d'agliu pò esse adupratu per fà unguenti topichi, lozioni, ecc. per trattà e malatie di a pelle, a scabbia, l'infezioni parassitarie, ecc.